← Terug
Algemene WellnessGeplaatst door wim_19652 maanden geleden

Pensioen en gezondheid: nu pas begrijp ik het

35 jaar gewerkt, nooit stil gestaan bij gezondheid. Nu ik met pensioen ben, heb ik eindelijk tijd om na te denken over hoe ik de komende 20-30 jaar gezond wil blijven. Ik ben 3 maanden geleden begonnen met bewegen, beter eten, supplementen. Het verschil is al merkbaar. Ik wou alleen dat ik eerder was begonnen.
11
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens2 maanden geleden

Beter laat dan nooit, Wim! En je lichaam is verrassend veerkrachtig — zelfs na jaren verwaarlozing reageert het snel op goede gewoontes. 3 maanden is al een mooie basis. Ga zo door!

corina.m2 maanden geleden

Herkenbaar. Ik ging ook pas na mijn pensioen echt nadenken over gezondheid. Nu, 5 jaar later, voel ik me fitter dan op mijn 55e.

wim_19652 maanden geleden

Dat is hoopgevend, Corina! Fitter dan op je 55e klinkt als een mooi vooruitzicht.

hennie.vd2 maanden geleden

Ik ben 67 en begon op mijn 63e. Beste beslissing ooit. Je hebt nog zoveel goede jaren voor je, Wim. Geniet ervan!