← Terug
Algemene WellnessGeplaatst door dick.19601 maanden geleden

Zwemmen op latere leeftijd - de voordelen

Ik zwem al 30 jaar en het houdt me fit. Op mijn 66e heb ik geen last van gewrichtsklachten (anders dan veel leeftijdsgenoten) en mijn conditie is prima. Zwemmen is de perfecte sport: laag belastend, werkt alle spiergroepen en het is ontspannend. Wie zwemt er hier nog meer?
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Helemaal mee eens, Dick! Zwemmen is een van de beste sporten die er is. Het belast je gewrichten minimaal terwijl het je hele lichaam traint. En het ontspannende effect van water is bewezen. Mooie combinatie met Superba Krill Olie voor je gewrichten en Turbo Magnesium voor de spierontspanning na het zwemmen. Inspirerend dat je dit al 30 jaar doet! 🏊

wim.dekker1 maanden geleden

Ik ben 63 en fiets liever, maar mijn vrouw zwemt en zij heeft nooit gewrichtsklachten. Misschien moet ik ook eens het water in!

dick.19601 maanden geleden

Doe het Wim! Zwemmen en fietsen is trouwens een perfecte combinatie — alles wordt getraind!