← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door dennis.19851 maanden geleden

CrossFit op je 40e — het kan!

Ik begon met CrossFit op mijn 38e en ben nu bijna 41. Beste beslissing ooit. Ja, ik ben niet de snelste in de box. Maar ik ben sterker en fitter dan ooit. Als je twijfelt: gewoon beginnen. De community is super ondersteunend.
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

mark.19841 maanden geleden

Respect! Ik fiets vooral maar CrossFit lijkt me ook gaaf. Is het niet heel intimiderend als beginner? Ik stel me altijd van die gespierde types voor.

dennis.19851 maanden geleden

Helemaal niet intimiderend! Iedereen begint ergens. En die gespierde types zijn meestal de aardigste mensen in de box. Gewoon een proefles boeken!

KatjaCallens1 maanden geleden

Super Dennis! Het is nooit te laat om iets nieuws te proberen. CrossFit is juist heel schaalbaar, je past elke oefening aan op je eigen niveau. En voor het herstel na zware trainingen: kurkuma is je vriend. Meer over kurkuma bij ontstekingen