← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door wendy.19793 dagen geleden

Elke dag 20 minuten wandelen na het avondeten, wat een verschil

Ik wil even iets delen wat voor mij echt het verschil maakt, en het kost niks. Sinds een maand of twee maak ik elke avond na het eten een wandeling van een minuut of 20. Niks bijzonders, gewoon een rondje door de buurt. Wat me opvalt: ik slaap er beter door en dat opgeblazen gevoel na het eten is bijna weg. Vroeger plofte ik na het eten op de bank en bleef ik me wat loom voelen. Ik combineer het met mijn Turbo Magnesium in de avond en die twee samen zorgen dat ik echt ontspannen in bed kom. Iemand anders die dit ook doet? Ik ben benieuwd of jullie dezelfde ervaring hebben.
11
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

kees.19563 dagen geleden

Goed bezig Wendy! Ik loop al jaren een rondje na het avondeten en zou het niet meer willen missen. Het hoeft inderdaad niks bijzonders te zijn, gewoon even bewegen en je hoofd leegmaken.

wilma.19632 dagen geleden

Mee eens Kees. Sinds ik 's avonds wandel slaap ik dieper en word ik minder vaak wakker. Het is echt zo'n kleine gewoonte die meer doet dan je zou denken.

KatjaCallens2 dagen geleden

Wat een fijne tip om te delen Wendy, en zo waar. Een avondwandeling helpt de spijsvertering en het hoofd tot rust komen. In combinatie met je Turbo Magnesium snap ik goed dat je heerlijk ontspannen in bed komt.