← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door luuk.h1 maanden geleden

Elke ochtend wandelen en sinds de krill minder last van mijn knieën

Ik ben 64 en al mijn hele leven een wandelaar. De laatste jaren begon dat wat minder leuk te worden, want na een uurtje stevig doorstappen voelde ik mijn knieën echt zeuren, vooral de dag erna op de trap. Mijn vrouw neemt al jaren Superba Krill Olie en zij zei: probeer het nou eens een paar maanden. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, ik dacht dat het wel weer zo'n verhaal zou zijn. Maar ik ben nu een week of tien bezig met 2 capsules per dag bij het ontbijt. De eerste weken merkte ik weinig, dat wil ik er eerlijk bij zeggen. Maar ergens rond week zes viel me op dat ik na mijn ochtendwandeling niet meer die stijve knieën had. Ik loop nu weer mijn volle ronde van vijf kilometer zonder er de rest van de dag last van te hebben. Of het puur de krill is of de combinatie met dat ik gewoon consequent blijf bewegen, dat weet ik niet zeker. Maar ik ga er in elk geval mee door. Zijn er hier meer wandelaars of sporters die krill gebruiken voor hun gewrichten?
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

carla.b1 maanden geleden

Wat herkenbaar. Ik ben zelf ook pas rond week zes verschil gaan merken met de krill. In het begin dacht ik ook: dit doet niks. Fijn dat je doorgezet hebt.

wim.19611 maanden geleden

Precies, en als fietser kan ik dit beamen. Twee capsules per dag en mijn knieën klagen veel minder na een lange rit. Bij mij is het ook de combinatie met genoeg blijven bewegen.

luuk.h1 maanden geleden

Goed om te horen dat ik niet de enige ben die zo lang moest wachten. Ik was al bijna gestopt na drie weken.

rina.19571 maanden geleden

Mijn man heeft precies hetzelfde met zijn krill. Ik ga hem deze post laten lezen, dan gelooft hij mij eindelijk.