← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door piet.k1 maanden geleden

Fietsen met minder last van mijn knieen dankzij krillolie

Ik ben 64 en fiets al mijn hele leven graag. De laatste jaren merkte ik dat mijn knieen na een lange rit flink opspeelden, vooral de dag erna bij het traplopen. Mijn vrouw gebruikt al langer producten van Organico en zij zei: probeer die krillolie eens. Ik was eerlijk gezegd sceptisch. Ik dacht, weer zo'n potje dat niks doet. Maar ik neem nu een kleine drie maanden twee per dag bij het eten en ik moet toegeven dat het verschil er is. Na een rit van zestig kilometer afgelopen weekend had ik veel minder dat stramme gevoel dan vroeger. Ik zeg niet dat het een wondermiddel is, en de eerste weken merkte ik weinig. Het kroop er langzaam in. Maar ik blijf het voorlopig gebruiken, want ik wil deze zomer nog een paar mooie tochten maken. Herkent iemand dit? En helpt het bij jullie ook meer voor de gewrichten of vooral voor iets anders?
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat fijn om te horen Piet. Je beschrijft het mooi: het kruipt er langzaam in en na een week of zes merken veel mensen pas echt verschil. Blijf het gerust bij het eten nemen, dan wordt het het beste opgenomen. Voor de liefhebbers schreef ik hier over de voordelen: 13 bewezen voordelen van krill olie.

dick.19601 maanden geleden

Herkenbaar. Ik wandel veel en had last van mijn heup. Sinds de krillolie is dat rustiger, maar inderdaad pas na een week of zes.