← Terug
Fietsen naar werk — mijn gezondste beslissing
Sinds januari fiets ik naar werk, 12 km enkele reis. Het was eerst zwaar maar nu geniet ik ervan.\n\nVoordelen die ik merk:\n- Meer energie overdag\n- Minder stress (ik kom ontspannen aan)\n- 3 kilo afgevallen zonder dieet\n- Slaap beter\n\nIk neem Turbo Kurkuma (2 per dag) voor mijn knieën want die protesteerden in het begin. Nu geen last meer.\n\nWie fietst er nog meer naar het werk?
Reageer
Log in om te reageren.
vincent.vd1 maanden geleden
Respect! 24 km per dag fietsen is niet niks. Ik probeer ook meer te fietsen maar met de bouw is dat lastig met al het gereedschap.
KatjaCallens1 maanden geleden
Geweldig Petra! Fietsen naar werk is echt een van de beste dingen die je kunt doen. Je combineert bewegen met woon-werkverkeer, dat is dubbel winst. Kurkuma bij knieklachten is precies de juiste aanpak. Als je wilt, kun je ook een schepje collageen door je ontbijtsmoothie doen, dat ondersteunt je gewrichten op structureel niveau. Meer over kurkuma bij gewrichten.