← Terug
Hardlopen en supplementen — wat nemen jullie?
Ik loop 3x per week en doe af en toe een wedstrijd (10 km, halve marathon). Ik merk dat mijn herstel steeds langer duurt naarmate ik ouder word (ben 45).\n\nWat nemen jullie aan supplementen rondom het sporten? Ik gebruik nu Krill Olie, maar overweeg om kurkuma toe te voegen voor de gewrichten.
Reageer
Log in om te reageren.
lieke.19931 maanden geleden
Ik gebruik kurkuma en dat helpt echt bij het herstel. Na een lange duurloop heb ik veel minder last van stijve gewrichten de dag erna.
KatjaCallens1 maanden geleden
Goeie combinatie Bas! Krill Olie voor de gewrichten en ontstekingen, en kurkuma daar bovenop voor extra ontstekingsremming. Veel sporters gebruiken die twee samen. Na een halve marathon kun je ook eens kijken naar collageen, dat ondersteunt het bindweefsel in je gewrichten en pezen. Meer over kurkuma bij gewrichtsklachten.