← Terug
Klimmen als workout — voor iedereen
Ik klim twee keer per week in een klimhal. Het is geweldig voor je bovenlichaam, je core en je probleemoplossend vermogen. En je hoeft geen Spiderman te zijn om te beginnen. De meeste hallen hebben routes voor alle niveaus.
Reageer
Log in om te reageren.
roy.vd1 maanden geleden
Klimmen lijkt me gaaf! Is het ook goed voor je grip? Dat zou voor mijn bokstraining ook handig zijn.
jesse.vd1 maanden geleden
Ja zeker Roy! Klimmen is de beste grip-training die er is. Mijn handkracht is enorm verbeterd. Probeer het eens!
KatjaCallens1 maanden geleden
Super Jesse! Klimmen is een fantastische totale workout. En het traint je focus en probleemoplossend vermogen. Voor je gewrichten kan kurkuma ondersteuning bieden na intensieve sessies. Meer over kurkuma