← Terug
Met de kinderen sporten — leuk en gezond
Ik heb ontdekt dat sporten met mijn tieners de beste motivatie is. We gaan samen hardlopen, fietsen of naar het zwembad.\n\nVoordelen:\n- Quality time met je kids\n- Zij zien dat bewegen normaal is\n- Je motivert elkaar\n- Het is gratis\n\nNa het hardlopen neem ik mijn Turbo Kurkuma (2 per dag) voor de gewrichten. De kinderen lachen erom maar ze snappen het wel.
Reageer
Log in om te reageren.
hennie.19501 maanden geleden
Wat leuk dit! Mijn kleinkinderen vinden het heerlijk als ik meedoe met hun spelletjes in de tuin. Goed voor mijn conditie en zij vinden het geweldig. Win-win! Ik moet alleen wel oppassen met mijn knieën.
petra.19741 maanden geleden
Herkenbaar! Met mijn nichtjes ga ik altijd naar het park, dan doen we een soort estafette. Ze verzinnen de gekste opdrachten. Beter dan elk sportschoolabonnement haha.
KatjaCallens1 maanden geleden
Super leuk topic Joke! Bewegen met kinderen is de beste manier om zelf ook in beweging te blijven. En je hoeft geen marathon te lopen, gewoon actief meespelen is al genoeg. Voor de knieën kan kurkuma trouwens ondersteuning bieden bij gewrichtspijn. Meer info hier