← Terug
Sinds ik weer fiets: krillolie voor mijn knieen
Ik ben 63 en het afgelopen jaar ben ik weer serieus gaan fietsen, drie of vier keer per week een rondje van een uur. Heerlijk, maar mijn knieen protesteerden in het begin behoorlijk, vooral de dag erna op de trap.
Een kennis tipte me de Superba Krill Olie en ik gebruik hem nu ongeveer tien weken, twee per dag bij het eten. Ik wil niet overdrijven, maar die naschrijnende stijfheid de dag na een lange rit is echt minder geworden. Of het nu de krillolie is of gewoon dat mijn benen sterker worden weet ik niet zeker, waarschijnlijk allebei.
Wat ik wel merk is dat ik makkelijker doorfiets en minder vaak denk, laat vandaag maar zitten. Zijn er hier meer fietsers of wandelaars die hier ervaring mee hebben?
Reageer
Log in om te reageren.
femke.19671 maanden geleden
Herkenbaar Cor, ik ben zelf ook laat weer gaan fietsen en had precies dat, stijve knieen de dag erna. Bij mij hielp naast de krillolie ook goed inrijden en niet te snel te veel kilometers willen maken.
KatjaCallens1 maanden geleden
Mooi dat het fietsen weer lukt Cor. De krillolie kan je gewrichten inderdaad ondersteunen, en zoals hierboven gezegd, rustig opbouwen scheelt enorm. Ik zette de voordelen van krillolie hier op een rij: 13 voordelen van krillolie.
monique.19741 maanden geleden
Goede tip over dat opbouwen. Ik was te fanatiek begonnen en had er weken last van. Nu bouw ik rustig op en neem de krill erbij, gaat een stuk beter met mijn knieen.