← Terug
Trailrunning — natuur en sport in één
Ik ben twee jaar geleden overgestapt van hardlopen op de weg naar trailrunning door het bos. Het is zoveel leuker! Afwisselender, uitdagender en je bent in de natuur. En het is beter voor je gewrichten door de zachte ondergrond. Wie doet het ook?
Reageer
Log in om te reageren.
niels.19861 maanden geleden
Trailrunning is echt het beste! Ik doe het ook sinds een jaar. Die zachte bosbodem is zoveel fijner voor je knieën dan asfalt. En elke run is anders door de seizoenen.
joost.19881 maanden geleden
Precies Niels! Die seizoenen maken het zo leuk. In de herfst met de bladeren en in het voorjaar met alles in bloei. Elke run is een belevenis.
KatjaCallens1 maanden geleden
Mooi Joost! Trailrunning combineert het beste van twee werelden: fitness en natuur. En die zachte ondergrond is inderdaad beter voor je gewrichten. Voor het herstel na een intensieve trail kan kurkuma goed ondersteunen. Meer over kurkuma bij sport