← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door jan.19581 maanden geleden

Wandelen als ex-postbode

Als postbode liep ik 20 km per dag. Nu met pensioen loop ik nog maar een paar kilometer. Ik wil weer meer gaan wandelen maar mijn conditie is achteruit gegaan. Tips?
2
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Jan, wat leuk om te horen over je postbodeverleden! Begin rustig met 2-3 km per dag en bouw elke week een beetje op. Je conditie komt sneller terug dan je denkt. Kurkuma kan helpen als je gewrichten protesteren. Lees ook: 4 manieren voor extra jaren.

kevin.vd1 maanden geleden

Als PT is mijn advies: begin met wat je kunt en wees trots op elke stap. Consistentie is belangrijker dan afstand.

jan.19581 maanden geleden

Bedankt Kevin! Ik begin morgen met een klein rondje en bouw het op. Stap voor stap.