← Terug
Wandelen als ex-postbode
Als postbode liep ik 20 km per dag. Nu met pensioen loop ik nog maar een paar kilometer. Ik wil weer meer gaan wandelen maar mijn conditie is achteruit gegaan. Tips?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Jan, wat leuk om te horen over je postbodeverleden! Begin rustig met 2-3 km per dag en bouw elke week een beetje op. Je conditie komt sneller terug dan je denkt. Kurkuma kan helpen als je gewrichten protesteren. Lees ook: 4 manieren voor extra jaren.