← Terug
Wandelen als sport - wordt het onderschat?
Ik loop elke dag minstens een uur. Mensen zeggen soms dat wandelen geen echte sport is. Maar ik voel me er fantastisch bij! Mijn conditie is goed, mijn gewrichten doen minder pijn en ik slaap beter. Wie wandelt er hier nog meer en wat merken jullie ervan?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wandelen is absoluut een volwaardige sport, Henk! Het is laagdrempelig, goed voor je gewrichten, hart, mentale gezondheid en je kunt het je hele leven blijven doen. Onderzoek toont aan dat dagelijks wandelen het risico op hart- en vaatziekten met 30% kan verlagen. Heerlijk dat je dit elke dag doet! Combineer het met Superba Krill Olie voor extra ondersteuning van je hart en gewrichten. Meer: 4 manieren voor extra jaren 🚶
gerrit.t1 maanden geleden
Wandelen is de beste sport die er is! Ik doe het ook elke dag, minimaal 45 minuten. Mijn arts is heel tevreden over mijn conditie.
henk.brouwer1 maanden geleden
Mooi om te horen Gerrit! Samen met de moestuin houdt het wandelen mij fit en gelukkig.