← Terug
Wandelen en supplementen — mijn combinatie
Sinds mijn pensioen wandel ik elke dag minstens een uur. Dat is goed voor lijf en leden, maar ik merkte dat mijn knieën en heupen toch protesteerden.\n\nNu neem ik Turbo Kurkuma (2 per dag) en merk dat ik na het wandelen veel minder stijf ben. Vroeger had ik soms de hele avond last, nu is het na een halfuurtje weer over.\n\nIemand hier die ook wandelt en supplementen gebruikt? Benieuwd naar jullie ervaringen.
Reageer
Log in om te reageren.
els.19691 maanden geleden
Ik wandel ook veel en merk dat kurkuma echt helpt bij de stijfheid achteraf. Herkenbaar verhaal!
KatjaCallens1 maanden geleden
Mooi dat je zo actief bent Guus! Wandelen is echt een van de beste dingen die je kunt doen. Kurkuma helpt bij de soepelheid van je gewrichten door de ontstekingsremmende werking van curcumine. Als je ook je gewrichten wilt ondersteunen qua structuur, is collageen een mooie aanvulling. Lees hier meer over kurkuma bij gewrichtsklachten.
guus.19611 maanden geleden
Collageen erbij, dat is een goed idee. Ga ik eens bekijken. Bedankt voor de tip Katja!