← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door bea.19682 maanden geleden

Wandelen in de regen: waarom ik het ben gaan waarderen

Vroeger ging ik alleen wandelen als het droog was. Nu ga ik bewust ook in de regen. Er is iets rustgevends aan — minder mensen, je hoort alleen de regen en je eigen voetstappen. Plus: je voelt je daarna extra goed. Alsof je iets overwonnen hebt. Een goede regenjas en je bent klaar.
7
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens2 maanden geleden

Zo herkenbaar, Bea! Er is iets meditatief aan wandelen in de regen. En inderdaad: die trots achteraf is heerlijk. Je hebt het gedaan terwijl anderen op de bank bleven. Dat geeft een boost.

corina.m2 maanden geleden

Ik wandel al 3 jaar elke dag, weer of geen weer. De regendagen zijn eerlijk gezegd mijn favorieten geworden. Rustig, fris, en je hebt het pad voor jezelf.

bea.19682 maanden geleden

Fijn om te horen dat ik niet de enige gek ben, Corina! Mijn buren kijken me soms raar aan maar het maakt me niet meer uit.

marco_19782 maanden geleden

Ik moet dit eens proberen. Ik sla mijn wandeling altijd over als het regent en dan loop ik achter. Goede regenjas aanschaffen is stap 1.