← Terug
Wandelen met een groepje
Ik wandel elke ochtend een rondje met een paar buurmannen. Beweegt iedereen hier ook of zijn er ook bankhangertypes hier? Haha.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Willy, wat leuk dat jullie samen wandelen! Samen bewegen is niet alleen goed voor je lichaam maar ook voor je sociale contacten en mentale gezondheid. Elke stap telt! Misschien leuk om na de wandeling een golden milk te drinken samen?
dennis.19831 maanden geleden
Ik loop ook elke zondag met een vriendengroepje. Goed voor de conditie en je hebt meteen een praatje.
willy.b1 maanden geleden
Precies Dennis! En het is makkelijker om vol te houden als je samen loopt.