← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door willy.b1 maanden geleden

Wandelen met een groepje

Ik wandel elke ochtend een rondje met een paar buurmannen. Beweegt iedereen hier ook of zijn er ook bankhangertypes hier? Haha.
2
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Willy, wat leuk dat jullie samen wandelen! Samen bewegen is niet alleen goed voor je lichaam maar ook voor je sociale contacten en mentale gezondheid. Elke stap telt! Misschien leuk om na de wandeling een golden milk te drinken samen?

dennis.19831 maanden geleden

Ik loop ook elke zondag met een vriendengroepje. Goed voor de conditie en je hebt meteen een praatje.

willy.b1 maanden geleden

Precies Dennis! En het is makkelijker om vol te houden als je samen loopt.