← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door wilfred.k22 dagen geleden

Wandelen plus krill olie, mijn knieën zijn er blij mee

Ik ben 61 en altijd een fanatieke wandelaar geweest, maar de laatste jaren begonnen mijn knieën flink te protesteren na een lange tocht. Mijn vrouw raadde me aan om eens krill olie te proberen voor de gewrichten. Ik neem nu zo'n drie maanden elke dag 2 capsules Superba Krill Olie. De eerste weken merkte ik weinig, eerlijk is eerlijk. Maar ergens rond week zes viel het me op dat ik na een wandeling van twee uur niet meer stijf op de bank zat. Ik combineer het met rustig opbouwen en goede schoenen, dus het is vast niet alleen de krill olie. Maar ik laat het er voorlopig niet bij zitten. Wandelen anderen hier ook veel en doen jullie iets voor de gewrichten?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

kees.195622 dagen geleden

Herkenbaar Wilfred. Ik ben 70 en loop elke ochtend een rondje van een uur. Sinds ik krill olie neem zijn mijn knieën inderdaad minder stijf. Goede schoenen blijven wel het halve werk.

wilfred.k21 dagen geleden

Fijn om te horen Kees dat ik niet de enige ben. Welke schoenen loop jij? Ik ben zelf toe aan een nieuw paar.

KatjaCallens21 dagen geleden

Wat goed dat het wandelen zo lekker loopt bij jullie. Voor de gewrichten is de combinatie van beweging en omega-3 echt ideaal. Ik schreef er laatst over hoe omega-3 ontstekingen helpt remmen: 13 voordelen van krill olie. Blijven bewegen is het beste medicijn.