← Terug
Weer kunnen fietsen zonder stijve knieen
Ik ben 66 en fiets graag, maar de laatste jaren had ik na een lange rit altijd stijve en gevoelige knieen. Vooral 's ochtends erna kwam ik moeilijk op gang.
Een half jaar geleden ben ik op aanraden van mijn vrouw begonnen met de Superba Krill Olie, twee per dag bij de lunch. Eerlijk gezegd verwachtte ik er niet veel van, maar na een week of zes merkte ik dat het opstaan na een rit een stuk soepeler ging.
Ik wil niet overdrijven, het is geen wondermiddel en ik doe ook mijn oefeningen trouw. Maar de combinatie werkt voor mij goed. Ik kan weer langere ritten maken zonder dat ik er twee dagen last van heb.
Iemand anders hier die krill voor de gewrichten gebruikt? Benieuwd naar jullie ervaring.
Reageer
Log in om te reageren.
gerrit.t1 maanden geleden
Herkenbaar verhaal. Ik wandel veel en had ook last van stijve knieen na een lange tocht. Krill twee per dag bij het eten gebruik ik nu ruim een jaar en het opstaan gaat inderdaad soepeler. Duurde bij mij ook een paar weken voor ik iets merkte.
teun.v1 maanden geleden
Goed om te horen Gerrit, dan ben ik niet de enige. Dat het even duurt voordat je iets merkt had ik ook, ik was bijna gestopt na twee weken. Blij dat ik het toch heb volgehouden.
KatjaCallens1 maanden geleden
Mooi verhaal Teun, en fijn dat het fietsen weer leuker wordt. Bij gewrichten is die combinatie van blijven bewegen en de omega-3 uit krill echt sterk. Voor wie zich er verder in wil verdiepen: dit stuk over de voordelen van krillolie legt het mooi uit.