← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door bram.k1 maanden geleden

Weer pijnvrij kunnen wandelen dankzij krill olie

Ik ben 63 en altijd een wandelaar geweest, maar de laatste jaren had ik na een paar kilometer echt last van mijn knieen en heupen. Vervelend, want wandelen is juist mijn manier om mijn hoofd leeg te maken. Mijn vrouw gebruikt al langer producten van Organico en zij raadde me de Superba Krill Olie aan. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, want ik had eerder visolie geprobeerd zonder veel resultaat. Na een week of drie merkte ik dat ik s ochtends minder stijf uit bed kwam. En na een maand of twee kon ik weer mijn ronde van acht kilometer lopen zonder daarna te moeten kreunen. Ik neem er twee per dag, gewoon bij het ontbijt. Ik wil niet overdrijven, het is geen wondermiddel en ik doe ook mijn rekoefeningen trouw. Maar de combinatie werkt voor mij echt goed.
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat fijn om te lezen Bram, en goed dat je het eerlijk erbij zegt dat je je rekoefeningen ook blijft doen. Die combinatie van bewegen en de omega-3 uit krill is precies waar het hem vaak in zit. Ik schreef er meer over: 13 bewezen voordelen van krill olie. Blijf lekker wandelen.

kees.19571 maanden geleden

Herkenbaar verhaal. Ik ben 69 en fiets veel, had ook last van stijve knieen, en de krill olie heeft me echt geholpen om weer langer door te kunnen. Twee per dag bij het ontbijt, net als jij.

bram.k1 maanden geleden

Mooi om te horen dat het bij jou ook werkt Kees. Ik ga proberen het vol te houden, want ik merk dat consequent zijn het verschil maakt.