← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door dirk.h1 maanden geleden

Weer pijnvrij wandelen dankzij krill olie

Ik ben 62 en wandel graag lange stukken, maar het laatste jaar begonnen mijn knieen na een uurtje flink op te spelen. Ik werd er echt voorzichtig van, en dat is nu net wat je niet wil als je van bewegen houdt. Een kennis raadde me Superba Krill Olie aan. Ik was sceptisch, eerlijk is eerlijk. De eerste weken merkte ik weinig, maar ergens rond week vijf viel me op dat ik na een lange wandeling niet meer zo stijf overeind kwam van het bankje. Nu, twee maanden verder, loop ik weer mijn vaste ronde van tien kilometer zonder er de dag erna last van te hebben. Ik neem er twee per dag bij het ontbijt. Geen wondermiddel dat meteen werkt, maar bij mij heeft het duidelijk geholpen. Doen andere wandelaars hier ook iets voor hun gewrichten?
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

carla.b1 maanden geleden

Mooi verhaal Dirk. Ik merk bij het fietsen iets vergelijkbaars sinds ik krill neem. Die eerste weken dacht ik ook dat het niks deed, maar geduld loont blijkbaar.

wim.19611 maanden geleden

Herkenbaar met die knieen. Ik wandel elke ochtend en combineer krill met wat rekoefeningen voor vertrek. De combinatie werkt bij mij beter dan een van de twee apart.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat fijn om te lezen Dirk. Krill olie is rijk aan omega-3 en astaxanthine, en veel van onze leden merken juist bij gewrichten na een aantal weken verschil. Twee per dag bij een maaltijd is precies goed. Voor wie er meer over wil lezen: 13 voordelen van krill olie. Blijf lekker wandelen!

roelie.19641 maanden geleden

Ik lees hier voor het eerst over krill voor gewrichten. Mijn man heeft veel last van zijn heup na het lopen, dit ga ik hem aanraden.