← Terug
Weer pijnvrij wandelen na maanden, is krill olie de verschilmaker?
Ik ben 64 en wandel graag, maar de laatste maanden had ik steeds last van stijve knieën na een lange wandeling. Mijn vrouw neemt al jaren Organico producten en raadde me Superba Krill Olie aan.
Ik neem nu zo'n zeven weken 2 capsules per dag bij het ontbijt. De eerste paar weken merkte ik weinig, maar de laatste tijd kan ik weer een uur wandelen zonder dat mijn knieën 's avonds opspelen.
Is het de krill olie, of komt het ook doordat ik nu vaker beweeg? Geen idee eerlijk gezegd. Maar ik ga er in elk geval mee door. Iemand anders hier die krill voor de gewrichten gebruikt?
Reageer
Log in om te reageren.
kees.19561 dagen geleden
Herkenbaar verhaal. Ik neem al een jaar krill olie voor mijn knieën en schouders, 2 capsules per dag. Bij mij hielp het pas na een week of zes echt, dus geef het de tijd. Wandelen zelf doet natuurlijk ook veel goeds voor de gewrichten.
KatjaCallens1 dagen geleden
Wat fijn dat het wandelen weer beter gaat, Ton! Bij gewrichten is het vaak een combinatie: meer bewegen houdt ze soepel en de omega-3 en astaxanthine uit krill olie ondersteunen daarbij. Geef het gerust nog een paar weken, dan weet je beter wat het voor jou doet. Hier staan de voordelen op een rijtje: 13 bewezen voordelen van krill olie.