← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door ans.196210 dagen geleden

Weer wandelen met minder stijve knieën

Sinds dit jaar probeer ik elke dag een rondje van een half uur te lopen, op advies van de huisarts vanwege mijn bloeddruk. Het probleem was dat mijn knieën daarna behoorlijk stijf aanvoelden, vooral als ik weer ging zitten. Een buurvrouw raadde de Turbo Kurkuma aan voor de gewrichten. Ik neem nu twee capsules per dag bij het ontbijt. Het is geen toverstokje, maar na een week of vier merk ik dat het opstaan na het wandelen soepeler gaat. Ik blijf gewoon doorlopen want de beweging zelf doet ook veel. Doen meer mensen hier iets voor hun gewrichten naast bewegen?
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens10 dagen geleden

Wat goed dat je elke dag loopt Ans, dat is echt het beste wat je voor je knieën en je bloeddruk kunt doen. En fijn dat de Turbo Kurkuma je helpt soepeler op te staan. Twee capsules per dag bij het ontbijt is precies goed. Geef het gerust nog wat langer, bij gewrichten zie je vaak na zes tot acht weken het meeste effect. Meer lezen kan hier over curcumine en de gewrichten.

henny.196110 dagen geleden

Ik doe naast het wandelen ook een paar simpele rekoefeningen voor mijn benen, dat scheelt me veel stijfheid in de ochtend. De kurkuma neem ik nu ook een paar maanden. De combinatie van bewegen, rekken en de kurkuma werkt voor mij het beste.

KatjaCallens7 dagen geleden

Welkom in de community Marianne! Fijn dat je erbij bent. Voel je vrij om je verhaal te delen of vragen te stellen, we helpen je graag. Heb je zelf al een product van Organico geprobeerd, of ben je nog aan het oriënteren?