← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door wim.h1 dagen geleden

Welke supplementen helpen jullie bij het wandelen en sporten?

Ik ben 61 en probeer al een tijdje weer wat actiever te worden. Vooral wandelen, en sinds kort twee keer per week fietsen. Op zich gaat dat goed, maar mijn knieen en heupen laten zich na een lange wandeling flink voelen. Ik vroeg me af wat jullie zelf gebruiken om soepel te blijven. Ik lees hier vaker over Turbo Kurkuma voor de gewrichten en ben benieuwd of dat echt helpt bij dit soort ouderdomspijntjes, of dat ik daar te veel van verwacht. Alle tips zijn welkom, ook gewoon over opwarmen en rusten. Ik wil het deze zomer namelijk echt volhouden.
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

ger.v1 dagen geleden

Ik ben 64 en wandel dagelijks met de hond. Sinds ik Turbo Kurkuma neem, 2 capsules per dag, zijn mijn knieen na een lange wandeling een stuk minder stijf. Bij mij duurde het wel een week of vier voor ik het echt merkte.

wim.h1 dagen geleden

Dank je, dat geeft me hoop. Vier weken geduld moet lukken. En fijn om te horen dat het bij iemand van mijn leeftijd ook werkt, dan ga ik het gewoon proberen.

KatjaCallens1 dagen geleden

Mooie vraag Wim, en goed dat je weer in beweging komt. Kurkuma wordt door veel leden gebruikt voor soepele gewrichten, en het helpt vaak ook bij dat stijve gevoel na inspanning. Geef het wel een paar weken. Ik schreef er dit over: de kracht van curcumine tegen gewrichtsklachten.