← Terug
Beweging & FitnessGeplaatst door tim.vd1 maanden geleden

Wielrennen en voeding — wat eet je onderweg?

Bij langere ritten van 80+ km moet je onderweg eten. Ik neem altijd energierepen maar die zijn vaak vol suiker. Wat nemen jullie mee op de fiets dat gezond en praktisch is?
3
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

joost.19881 maanden geleden

Ik neem zelfgemaakte energieballen mee op lange trails. Havermout, dadels, noten en een beetje honing. Makkelijk te eten onderweg en geen kunstmatige rommel.

tim.vd1 maanden geleden

Die energieballen klinken perfect! Ga ik voor de volgende rit maken. Dadels zijn inderdaad een geweldige energiebron. Bedankt Joost!

KatjaCallens1 maanden geleden

Goeie vraag Tim! Zelfgemaakte snacks zijn inderdaad veel beter dan gekochte energierepen vol suiker. Bananen, noten, en dadels zijn toppers voor onderweg. En voor na de rit: een schepje collageen door je herstelshake ondersteunt je gewrichten. Meer over voeding bij sport