← Terug
Buikpijn na koffie — moet ik stoppen?
Elke ochtend na mijn eerste koffie krijg ik buikpijn. Maar zonder koffie kan ik niet functioneren. Is er een manier om koffie te drinken zonder de maagklachten?
Reageer
Log in om te reageren.
ina.vd1 maanden geleden
Probeer eens koffie te drinken na het ontbijt in plaats van op een lege maag. Dat scheelde bij mij enorm.
KatjaCallens1 maanden geleden
Ina geeft een belangrijke tip Koos! Koffie op een lege maag stimuleert de maagzuurproductie en dat veroorzaakt pijn. Altijd na het eten drinken. Probiotica kan ook helpen om je maag te beschermen, 2 per dag. En overweeg een keer Green Juice als ochtendboost in plaats van koffie — een schepje door water geeft energie zonder de maagirritatie. Lees meer over indigestie oplossingen.