← Terug
Darmklachten na vakantie — normaal?
We zijn net terug van 2 weken Spanje en mijn darmen doen raar. Opgeblazen, onregelmatig, soms buikkrampen. Ik denk dat het door het andere eten komt.\n\nIs het slim om nu even probiotica te nemen om alles weer op gang te helpen? Of gaat dit vanzelf over? Ik had voor de vakantie nooit darmklachten.
Reageer
Log in om te reageren.
nel.19521 maanden geleden
Na onze vakantie in Turkije had ik precies hetzelfde. Probiotica nam ik 4 weken en toen was alles weer normaal.
KatjaCallens1 maanden geleden
Heel herkenbaar Kees! Na een vakantie met ander eten kan je darmflora even van slag zijn. Turbo Probiotica kan dan zeker helpen om de balans sneller te herstellen. Neem 2 per dag, bij voorkeur bij een maaltijd. Geef het zo'n 3-4 weken. Drink ook extra water en eet vezelrijk. Tips om je darmflora in balans te houden.