← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door eva.m1 maanden geleden

Darmproblemen bij plantaardig dieet

Sinds ik plantaardig eet heb ik meer last van een opgeblazen gevoel. Komt dat door de vele vezels? Ik overweeg probiotica maar weet niet of dat helpt.
3
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Eva, een opgeblazen gevoel bij meer vezels is heel normaal in het begin. Je darmen moeten eraan wennen. Turbo Probiotica kan helpen om je darmflora in balans te brengen zodat je de vezels beter verwerkt. Begin rustig met de dosering. Hier meer info: darmflora in balans houden.

bep.m1 maanden geleden

Ik had ook een opgeblazen gevoel toen ik meer bonen ging eten. Na een tijdje ging het over. Geduld is belangrijk!

eva.m1 maanden geleden

Bedankt Bep! Goed om te weten dat het normaal is. Ik ga die probiotica bestellen.