← Terug
Darmproblemen bij plantaardig dieet
Sinds ik plantaardig eet heb ik meer last van een opgeblazen gevoel. Komt dat door de vele vezels? Ik overweeg probiotica maar weet niet of dat helpt.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Eva, een opgeblazen gevoel bij meer vezels is heel normaal in het begin. Je darmen moeten eraan wennen. Turbo Probiotica kan helpen om je darmflora in balans te brengen zodat je de vezels beter verwerkt. Begin rustig met de dosering. Hier meer info: darmflora in balans houden.