← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door wilma.19541 maanden geleden

Darmproblemen op oudere leeftijd - is dat normaal?

Sinds mijn 65e heb ik meer last van mijn darmen. Opgeblazen, langzamere spijsvertering, soms ongemak na het eten. Als oud-verpleegkundige weet ik dat het deels bij het ouder worden hoort, maar ik wil er wel iets aan doen. Turbo Probiotica lijkt me een optie. Ervaringen van 60-plussers hier?
5
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wilma, als oud-verpleegkundige weet je inderdaad dat de spijsvertering verandert met de leeftijd. Je darmflora wordt minder divers en de spijsvertering vertraagt. Turbo Probiotica kan absoluut helpen — het vult je darmflora aan met goede bacteriën. Specifiek voor 60-plussers: 3 redenen waarom 60-plussers probiotica nodig hebben.

wilma.19541 maanden geleden

Dankjewel Katja! Precies het artikel dat ik nodig had. Ga Turbo Probiotica bestellen.

jan.vermeer1 maanden geleden

Ik ben 61 en herken dit ook. Mijn spijsvertering is trager geworden. Dat artikel over 60-plussers ga ik zeker lezen.

fatima.19821 maanden geleden

Op de praktijk horen we dit ook vaak van oudere patiënten. Probiotica kan echt een verschil maken voor de darmgezondheid op latere leeftijd.