← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door diana.19663 dagen geleden

Drie weken Turbo Probiotica en mijn buik is eindelijk rustig

Ik heb jaren gesukkeld met een opgeblazen gevoel, vooral s avonds na het eten. Soms zag ik er uit alsof ik drie maanden zwanger was, terwijl ik echt niet veel had gegeten. Heel vervelend en ook gewoon ongemakkelijk. Op aanraden van mijn schoonzus ben ik Turbo Probiotica gaan gebruiken, 2 capsules per dag in de ochtend op een lege maag. De eerste week gebeurde er weinig en eerlijk, ik twijfelde of ik ermee door zou gaan. Maar in de tweede week merkte ik dat het opgeblazen gevoel s avonds duidelijk minder werd. Nu, drie weken later, is mijn buik veel rustiger en zit ik s avonds niet meer met dat strakke gevoel op de bank. Ik ben benieuwd of het zo blijft, maar voorlopig ben ik heel blij. Voor wie hier ook mee worstelt: geef het echt even de tijd. Hoelang duurde het bij jullie voor je iets merkte?
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

ans.19622 dagen geleden

Oh die zwangerschapsbuik s avonds ken ik maar al te goed, zo vervelend. Ik ga Turbo Probiotica ook eens proberen. Neem jij ze echt op een lege maag of maakt dat niet zoveel uit?

diana.19662 dagen geleden

Ik neem ze s ochtends op een lege maag met een groot glas water, een half uur voor het ontbijt. Of dat per se moet weet ik niet, maar zo ben ik begonnen en het bevalt goed.

KatjaCallens2 dagen geleden

Dank voor je verhaal Diana, dat opgeblazen gevoel is voor zoveel vrouwen herkenbaar. Een lege maag in de ochtend werkt voor velen goed, maar het belangrijkste is dat je het volhoudt. Geef het twee tot drie weken. Ik schreef hier meer over: waarom vrouwen probiotica nodig hebben.