← Terug
Elke avond een opgeblazen buik, kan probiotica dit oplossen?
Ik heb de laatste maanden bijna elke avond een opgeblazen gevoel, ook als ik gewoon normaal en gezond heb gegeten. Mijn broek zit 's avonds strak terwijl dat 's ochtends niet zo is. Het is niet echt pijnlijk maar wel vervelend en ongemakkelijk.
Ik lees hier vaker over Turbo Probiotica en vraag me af of dat bij dit soort klachten kan helpen. Heeft iemand ervaring met een opgeblazen buik die verbeterde na een tijdje probiotica nemen? En hoelang duurde het voordat je iets merkte?
Reageer
Log in om te reageren.
monique.19701 maanden geleden
Ik had precies hetzelfde, 's avonds een strakke broek en overdag niks. Bij mij verbeterde het na ongeveer drie weken Turbo Probiotica. Niet van de ene op de andere dag, maar het opgeblazen gevoel werd geleidelijk minder.
ingrid.19761 maanden geleden
Dat geleidelijke herken ik ook Monique. Ik dacht eerst dat het niks deed, maar toen ik na een maand een keer stopte kwam het opgeblazen gevoel meteen terug. Sindsdien neem ik het gewoon door.
KatjaCallens1 maanden geleden
Goede vraag Wies. Een opgeblazen gevoel 's avonds heeft vaak met de balans in je darmen te maken. Veel leden merken na twee tot vier weken probiotica verbetering, geef het dus even de tijd. Ik schreef er hier over voor vrouwen specifiek: waarom vrouwen probiotica nodig hebben.