← Terug
Eten onderweg als chauffeur — de valkuilen
Als voormalig chauffeur weet ik hoe lastig het is om gezond te eten onderweg. Tankstations en snackbars zijn verleidelijk. Mijn tip: neem altijd een koeltas mee met zelfgemaakte broodjes en fruit. En probiotica hielp mij met de onregelmatige eetpatronen.
Reageer
Log in om te reageren.
dirk.b1 maanden geleden
Dit herken ik zo! Als vrachtwagenchauffeur at ik ook altijd bij tankstations. Die koeltas tip is goud waard. Had ik dat maar eerder geweten.
KatjaCallens1 maanden geleden
Goede ervaringstip Teun! Voorbereid op pad gaan is de sleutel. En probiotica is inderdaad een slimme aanvulling als je eetpatroon onregelmatig is. Het helpt je darmen in balans te blijven. Meer over darmflora
teun.b1 maanden geleden
Herkenbaar Dirk! Maar nu koken we zelf en dat is zoveel beter. Die koeltas had ik ook moeten meenemen destijds.