← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door wim.19611 maanden geleden

Last van opgeblazen gevoel na het eten

Na bijna elke maaltijd zit ik zo opgeblazen als een ballon. Maakt niet uit wat ik eet. Het is best vervelend. Heeft iemand dit gehad en wat hielp?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

anja.vd1 maanden geleden

Had dit ook heel erg. Bij mij bleek het aan te veel brood en zuivel te liggen. Sinds ik dat verminder gaat het een stuk beter.

KatjaCallens1 maanden geleden

Goed dat je dit deelt Wim! Een opgeblazen gevoel kan veel oorzaken hebben — voedselintoleranties, te snel eten, of een verstoorde darmflora. Probiotica kan echt helpen om je darmflora weer in balans te brengen, 2 per dag. Lees hier meer tips tegen een opgeblazen gevoel.