← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door mandy.198019 dagen geleden

Na zes weken Turbo Probiotica eindelijk minder opgeblazen

Ik wil even mijn ervaring delen, want ik was best sceptisch. Ik had al van alles geprobeerd tegen dat opgeblazen gevoel na het eten, van minder brood tot pepermuntthee, en niks hielp echt. De eerste twee weken met de Turbo Probiotica merkte ik eerlijk gezegd weinig, dus ik dacht al: weer weggegooid geld. Maar ik hield vol, twee per dag, en ergens rond week vier begon het te draaien. Mijn buik voelt na het avondeten niet meer zo gespannen en strak. Inmiddels zit ik op zes weken en ik zou niet meer terug willen. Ik neem ze bij het ontbijt zodat ik het niet vergeet. Voor wie twijfelt: geef het echt de tijd. Bij mij duurde het langer dan ik had gehoopt, maar het kwam wel.
6
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens19 dagen geleden

Wat goed dat je hebt volgehouden Mandy. Dat is precies waar het bij probiotica vaak misgaat, mensen stoppen na twee weken omdat ze niks merken. Je darmflora heeft echt even tijd nodig om te settelen. Ik schreef ooit waarom veel probiotica niet aanslaan: waarom de meeste probiotica niet werken.

coby.196118 dagen geleden

Bij mij was het ook rond week vier dat het omsloeg. Ik was net zo sceptisch als jij en had bijna opgegeven. Blij dat ik dat niet deed.

mandy.198018 dagen geleden

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben Coby. Ik dacht echt dat het aan mij lag toen er de eerste weken niks gebeurde.