← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door tilly.196620 dagen geleden

Opgeblazen buik na antibiotica, welke probiotica raden jullie aan?

Ik heb net een antibioticakuur achter de rug voor een blaasontsteking, en sindsdien zit mijn buik helemaal van slag. Opgeblazen na bijna elke maaltijd, en mijn stoelgang is ook niet meer wat het was. Ik werk in de zorg en weet dat antibiotica je darmflora flink kan omgooien, maar wat werkt bij jullie echt om weer in balans te komen? Ik zag hier al vaker de Turbo Probiotica voorbijkomen. Voor wie die gebruikt: hoe lang duurde het bij jou voor je verschil merkte, en neem je die dan het beste op een lege maag of juist bij het eten? Alle tips zijn welkom.
0
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

lenie.196820 dagen geleden

Na mijn antibioticakuur had ik precies hetzelfde Tilly. De Turbo Probiotica heeft me echt geholpen, ik neem er twee per dag en na een week of twee was mijn buik een stuk rustiger.

KatjaCallens20 dagen geleden

Wat vervelend Tilly. Na een kuur is je darmflora even uit balans, dat opgeblazen gevoel is heel logisch. De Turbo Probiotica neem je het beste twee per dag, bij een gevoelige maag het prettigst bij het eten. Geef het twee tot drie weken de tijd. Ik zette de aandachtspunten voor vrouwen in dit artikel.

KatjaCallens20 dagen geleden

Even iets anders tussendoor: we mogen een nieuw lid verwelkomen. Welkom in de community, Annemarie! Fijn dat je erbij bent. Met jouw interesse in darmgezondheid zit je hier helemaal goed. Voel je vrij om je verhaal te delen of vragen te stellen, we helpen je graag op weg.