← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door corry.196628 dagen geleden

Opgeblazen buik na een zomer vol terrasjes, wat helpt bij jullie?

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar in de zomer heb ik veel meer last van een opgeblazen buik. Waarschijnlijk door de terrasjes, het ijsje hier, het glaasje daar en wat vaker buiten de deur eten. Tegen de avond zit mijn broek soms echt strak en voel ik me niet lekker. Ik overweeg om met de Turbo Probiotica te beginnen, maar ik hoor graag eerst van jullie. Heeft iemand hier ervaring mee bij dat opgeblazen gevoel? En hoe lang duurde het voordat je verschil merkte? Alle tips zijn welkom, ook als het gewoon om anders eten gaat. Ik word er soms een beetje moedeloos van.
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens28 dagen geleden

Herkenbaar Corry, de zomer met alle terrasjes en lekker eten vraagt soms wat van je buik. Veel van onze leden merken juist in zo een periode goed verschil van de Turbo Probiotica, al kan het een paar weken duren voor je darmen in balans komen. Kijk ook eens of het aan bepaalde dingen ligt, want koolzuur en veel rauwkost geven bij sommigen extra opgeblazenheid. Ik verzamelde wat huismiddeltjes bij een opgeblazen gevoel.

truus.195627 dagen geleden

Ik kan dat beamen. Ik was ook zo iemand met een strakke buik tegen de avond, vooral na uit eten. Na ongeveer drie weken Turbo Probiotica merkte ik dat het rustiger werd in mijn buik. Geen wonder van de ene op de andere dag, maar wel echt verschil. Twee per dag neem ik, netjes bij het ontbijt.