← Terug
Opgeblazen buik na het eten, is Turbo Probiotica iets voor mij?
Ik loop er al een tijdje mee rond en hoop dat jullie me kunnen helpen. Bijna elke avond na het eten voel ik me opgeblazen. Mijn buik staat dan strak en het is gewoon een ongemakkelijk gevoel. Overdag valt het mee, maar 's avonds is het bijna standaard.
Ik lees hier vaak over Turbo Probiotica en ik overweeg het te gaan proberen. Voor wie het gebruikt: hoe lang duurde het voordat jullie verschil merkten? En helpt het echt bij dat opgeblazen gevoel, of is het meer voor de algemene darmflora?
Ik ben 54 en verder gezond, ik eet redelijk gevarieerd. Alle tips zijn welkom, want ik word er een beetje moedeloos van.
Reageer
Log in om te reageren.
ineke.196525 dagen geleden
Ik had precies hetzelfde, elke avond een strakke buik na het eten. Ik ben Turbo Probiotica gaan gebruiken en na een week of drie merkte ik echt verschil. Geef het dus even de tijd, de eerste dagen gebeurt er nog niet zoveel.
nel.195725 dagen geleden
Ineke, neem jij die in de ochtend of in de avond? Ik lees daar verschillende dingen over en wil het graag goed doen.
KatjaCallens25 dagen geleden
Goede vraag, Marion. Een opgeblazen gevoel na het eten heeft vaak met je darmflora te maken, en daar kan Turbo Probiotica bij ondersteunen. Reken op twee tot vier weken voordat je het merkt, het is geen pilletje voor de acute klacht maar iets dat je flora rustig weer in balans helpt. Twee per dag is de dosering. Ik heb voor vrouwen dit artikel over probiotica geschreven.