← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door tonnie.19591 maanden geleden

Opgeblazen buik op reis, heeft iemand tips?

We gaan volgende maand drie weken met de camper naar Frankrijk en elke keer krijg ik daar een opgeblazen gevoel. Ander brood, ander water, andere eettijden. Thuis gebruik ik Turbo Probiotica en dan gaat het goed. Neem ik die gewoon mee, of moet ik iets aanpassen omdat het eetpatroon daar zo anders is? En hoe bewaar je zoiets een beetje netjes in een camper waar het binnen dertig graden wordt?
6
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

annemieke.19721 maanden geleden

Wij rijden elk jaar naar de Ardennen en ik neem mijn potje gewoon mee in een koeltas met een koelelement, samen met de boter. Nooit problemen mee gehad. Wat mij het meeste hielp was trouwens niet het supplement maar gewoon meer water drinken daar, ik dronk veel te weinig onderweg.

KatjaCallens1 maanden geleden

De koeltas is een prima oplossing Annemieke, en je punt over water is denk ik het halve antwoord op Tonnie haar vraag. Tonnie, neem je Turbo Probiotica gewoon mee en houd dezelfde tijd aan als thuis, dat vaste moment is belangrijker dan wat je eromheen eet. Een donkere kast in de camper is voldoende zolang het niet in de volle zon staat. Meer achtergrond staat hier: 7 redenen waarom je als vrouw probiotica nodig hebt.

jose.19551 maanden geleden

Nog een tip uit ervaring: begin niet meteen op dag een met stokbrood bij elke maaltijd. Ik bouwde dat vroeger veel te snel op en dan was ik de eerste week ellendig. Nu doe ik dat rustiger en scheelt het echt.