← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door joke.vdb1 maanden geleden

Opgeblazen gevoel na antibioticakuur

Ik heb net een antibioticakuur gehad vanwege een infectie en mijn darmen zijn helemaal van slag. Opgeblazen, onregelmatig, niet fijn. Ik las dat probiotica kan helpen om de darmflora weer op te bouwen. Heeft iemand ervaring met Turbo Probiotica na antibiotica?
5
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Lieve Joke, na een antibioticakuur is je darmflora flink verstoord — dan is probiotica echt een must. Turbo Probiotica helpt je darmen weer in balans te brengen. Begin zo snel mogelijk en neem het minimaal 4-6 weken. Hier vind je meer info: waarom de meeste probiotica niet werken en probiotica en prebiotica: waarom je beide nodig hebt.

joke.vdb1 maanden geleden

Dankjewel Katja! Ga het meteen bestellen. Fijn om te horen dat het bij jou ook hielp, Ellen.

ellen.verhoeven1 maanden geleden

Ik had dit ook na antibiotica vorig jaar. Turbo Probiotica heeft me er echt doorheen geholpen. Na 3 weken was het opgeblazen gevoel al een stuk minder.

monique.j1 maanden geleden

Als fysiotherapeute verwijs ik patiënten na een antibioticakuur ook altijd naar goede probiotica. De darmen hebben echt een opkikker nodig na zo een kuur.