Opgeblazen gevoel na bijna elke maaltijd, herkenbaar?
Reageer
Log in om te reageren.
Oh Marjan, zo herkenbaar dat ballongevoel. Ik durfde er lang niet over te praten maar het is echt niet fijn.
Fijn dat ik niet gek ben Carla. Het klinkt zo onschuldig maar het bepaalt echt je hele dag.
Bij mij bleek het deels aan te snel eten te liggen. Sinds ik echt de tijd neem voor mijn eten is het al een stuk minder.
Heb je al eens naar probiotica gekeken? Dat heeft mijn spijsvertering na een tijdje echt geholpen.
Ook mijn ervaring, maar wel even doorzetten want het duurde bij mij een paar weken voor ik verschil merkte.
Minder koolzuur en niet te veel tegelijk drinken bij het eten scheelde mij ook een hoop.
Wat een fijne, open draad, en je bent absoluut niet de enige Marjan. De tips hierboven kloppen: rustig eten en niet te veel tegelijk drinken helpen echt. Zoals Liesbeth aangeeft ondersteunt een goede probiotica de darmbalans, veel leden gebruiken die 2 per dag en merken na een paar weken verschil. Ik zette hier wat huismiddeltjes bij een opgeblazen gevoel op een rij: 7 eenvoudige huismiddeltjes bij een opgeblazen gevoel. Houd ons op de hoogte wat voor jou werkt?