← Terug
Opgeblazen gevoel na brood — probiotica?
Ik heb al een tijdje last van een opgeblazen gevoel, vooral na brood of pasta. Het is niet erg genoeg om naar de dokter te gaan, maar het is wel vervelend.\n\nIemand hier die Turbo Probiotica gebruikt voor dit soort klachten? Ik vroeg me af of het echt helpt bij dat opgeblazen gevoel of dat het meer iets is voor de algemene darmgezondheid.\n\nTips zijn welkom!
Reageer
Log in om te reageren.
guus.19611 maanden geleden
Ik had precies hetzelfde met brood. Na 3 weken Turbo Probiotica was dat een stuk minder. Niet helemaal weg, maar wel draaglijk. Ik neem er nu 2 per dag.
KatjaCallens1 maanden geleden
Dat opgeblazen gevoel na brood en pasta kennen veel mensen. Het kan te maken hebben met je darmflora. Turbo Probiotica kan daar zeker bij helpen, het ondersteunt de balans van goede bacteriën in je darmen. Geef het wel een paar weken de tijd. Meer over darmflora en probiotica.