← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door lotte.19921 maanden geleden

Opgeblazen gevoel na uit eten

Na een avondje uit eten heb ik altijd last van een opgeblazen buik. Vooral na pasta of pizza. Is dat normaal of moet ik me zorgen maken?
3
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Lotte, een opgeblazen gevoel na pasta of pizza kan wijzen op gevoeligheid voor gluten of simpelweg op een overbelaste spijsvertering. Probiotica kan je darmen helpen om beter om te gaan met zwaardere maaltijden. Neem dagelijks Turbo Probiotica bij het eten. Lees ook: opgeblazen gevoel oplossen.

diana.19781 maanden geleden

Ik had dit ook heel erg. Sinds ik probiotica neem is het veel minder. En ik probeer ook niet te snel te eten.

lotte.19921 maanden geleden

Bedankt Diana! Langzamer eten is inderdaad ook een goed punt. Dat vergeet ik vaak.