← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door sjaan.19582 dagen geleden

Opgeblazen gevoel na het eten, kan probiotica hier echt bij helpen?

Ik ben 68 en heb de laatste tijd vaak een opgeblazen buik na het avondeten. Het is niet pijnlijk, maar wel ongemakkelijk en het houdt soms de hele avond aan. Mijn buurvrouw zweert bij Turbo Probiotica en zegt dat haar spijsvertering er rustiger van werd. Ik twijfel nog of ik het zal proberen, want ik heb al zoveel dingen geprobeerd die niks deden. Voor wie het gebruikt: hoe lang duurde het voor je iets merkte, en neem je het 's ochtends of 's avonds? Alle ervaringen zijn welkom.
7
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

gerda.19551 dagen geleden

Ik had jarenlang een opgeblazen gevoel 's avonds en bij mij hielp Turbo Probiotica echt. Ik nam het 's ochtends op een lege maag en na een week of twee werd mijn buik merkbaar rustiger. Gewoon proberen zou ik zeggen, je weet pas wat het doet als je het een eerlijke kans geeft.

sjaan.19581 dagen geleden

Dank je Gerda, dat over die lege maag is handig om te weten. Ik ga het toch maar eens proberen, twee weken geduld moet ik er wel voor over hebben.

KatjaCallens1 dagen geleden

Goede vraag Sjaan. Een opgeblazen gevoel na het eten komt vaak door een uit balans geraakte darmflora, en daar kan probiotica bij ondersteunen. De meeste leden nemen het 's ochtends voor het ontbijt en merken na twee tot drie weken verschil. Geef het wel even de tijd. Hier lees je waar je op kunt letten: 7 redenen waarom je als vrouw probiotica nodig hebt.