← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door fred.j2 dagen geleden

Probiotica bij een gevoelige buik, waar moet ik op letten?

Beste mensen, ik heb al jaren een gevoelige buik. Vooral 's ochtends en na een zware maaltijd voel ik me opgeblazen en onrustig in de darmen. Mijn vrouw gebruikt al een tijdje de Turbo Probiotica van Organico en is er heel tevreden over. Nu twijfel ik of ik het ook zou proberen. Ik lees veel verschillende verhalen over probiotica en vraag me af waar ik op moet letten bij zo'n gevoelige buik. Kan het in het begin even wennen zijn? Ik hoor graag van mensen die hier ervaring mee hebben. Alvast bedankt.
7
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens2 dagen geleden

Welkom Fred, fijn dat je vrouw je op weg hielp! Bij een gevoelige buik kan het de eerste dagen even wennen zijn terwijl je darmen zich aanpassen, dat is heel normaal. Begin rustig en geef het twee tot drie weken. Dit stuk legt mooi uit waar je op kunt letten: 7 redenen waarom je als vrouw probiotica nodig hebt en waar je op moet letten.

fred.j2 dagen geleden

Bedankt voor de duidelijke uitleg Katja, en ook Ineke! Dan weet ik dat dat gerommel in het begin er even bij hoort. Ik ga het rustig opbouwen en geef het een paar weken.

ineke.m2 dagen geleden

Ik had ook een gevoelige buik Fred en de Turbo Probiotica heeft me echt geholpen. De eerste week rommelde het wat meer, maar daarna werd het juist rustiger. Geef het dus even de tijd voor je conclusies trekt.