← Terug
Probiotica bij een gevoelige buik, waar moet ik op letten?
Ik ben Ben, lees hier al een tijdje mee maar post nu voor het eerst. Ik heb al jaren een gevoelige buik, vooral een opgeblazen gevoel na het eten. Mijn vrouw gebruikt al langer Turbo Probiotica en is er enthousiast over, dus ik overweeg het ook.
Mijn vraag: hoe lang duurt het meestal voor je iets merkt? En neem je het 's ochtends of 's avonds het beste? Ik wil niet na drie dagen al opgeven omdat ik te ongeduldig ben.
Wie heeft hier ervaring mee? Alle tips welkom.
Reageer
Log in om te reageren.
monique.19709 dagen geleden
Bij mij duurde het ongeveer drie weken voor mijn buik echt rustiger werd. De eerste dagen had ik zelfs wat meer rommeling, dat schijnt normaal te zijn. Volhouden dus.
wim.19617 dagen geleden
Die rommeling in het begin had ik ook, schrok er even van. Na een week of twee werd het echt beter, dus niet te snel opgeven Ben.
KatjaCallens8 dagen geleden
Welkom met je eerste post Ben! Veel mensen merken na twee tot vier weken verschil bij een opgeblazen gevoel. Ik raad aan om de Turbo Probiotica in de ochtend op een nuchtere maag te nemen, twee per dag. Dit artikel legt mooi uit waar je op moet letten: waar je op moet letten bij probiotica. Werkt overigens net zo goed voor mannen.
ben.k8 dagen geleden
Dank Katja, nuchter in de ochtend dus. Ga ik proberen en ik geef het minstens een maand de tijd.