← Terug
Darmen & SpijsverteringGeplaatst door tineke.19641 maanden geleden

Probiotica tegen opgeblazen gevoel bij zittend werk

Ik zit de hele dag op mijn werk en merk dat ik na de lunch altijd een opgeblazen gevoel krijg. Een collega had het over Turbo Probiotica. Na 4 weken (2 capsules per dag) is dat opgezette gevoel echt verminderd. Ik heb ook minder last van winderigheid. Klein ding misschien maar het maakt mijn middagen een stuk aangenamer.
3
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Herkenbaar Tineke! Bij zittend werk vertraagt de spijsvertering, wat fermentatie en gasvorming bevordert. De probiotische stammen in Turbo Probiotica (Lactobacillus + Bifidobacterium) herstellen de balans in je darmflora, waardoor voedsel beter verteerd wordt. Tip: neem de capsules op een lege maag (voor ontbijt) voor het beste resultaat. En probeer na de lunch een kort wandelingetje — dat helpt ook! Meer info: 5 tips voor een optimale darmflora.

tineke.19641 maanden geleden

Bedankt Katja! Ik ga ze voortaan voor het ontbijt nemen in plaats van bij de lunch. En die wandeling ga ik ook inplannen.

jeroen_vd1 maanden geleden

Dat opgeblazen gevoel na de lunch is echt een plaag bij kantoorwerk. Ik gebruik het nu 6 weken en het is zoveel beter. Die wandeling-tip van Katja werkt ook echt!

niels.j1 maanden geleden

Herkenbaar! Ik had hetzelfde probleem. Probiotica + meer water drinken was voor mij de sleutel.