← Terug
Spijsvertering en intensief sporten
Na kickboksen heb ik soms last van mijn maag. Is dat normaal? En zou probiotica helpen om mijn spijsvertering stabieler te maken bij intensief sporten?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Hoi Jade, maagklachten bij intensief sporten zijn heel normaal — je bloed gaat naar je spieren in plaats van je darmen. Eet niet te zwaar voor de training en probeer Turbo Probiotica om je darmen weerbaarder te maken. Neem ze bij een maaltijd, niet vlak voor het sporten. Lees ook: darmflora in balans.
tineke.19711 maanden geleden
Ik had dit ook bij spinning. Lichtere maaltijd vooraf en probiotica hielpen bij mij.
jade.19941 maanden geleden
Bedankt Tineke! Ik ga inderdaad lichter eten voor het boksen en die probiotica proberen.