← Terug
Turbo Probiotica in de ochtend of in de avond nemen, wat werkt het beste?
Ik ben net een weekje bezig met Turbo Probiotica en ik twijfel over het beste moment van de dag. Ik heb ergens gelezen dat een lege maag beter zou zijn, maar iemand anders zei juist bij het eten. Nu neem ik ze in de ochtend bij mijn ontbijt, maar ik weet niet of dat handig is.
Hebben jullie een vast moment waarop je ze neemt? En merken jullie verschil tussen ochtend en avond? Ik wil er graag het maximale uithalen, dus alle tips zijn welkom.
Reageer
Log in om te reageren.
diana.196615 dagen geleden
Ik neem mijn Turbo Probiotica altijd in de ochtend op een lege maag, een half uur voor het ontbijt. Dat is mij ooit aangeraden en het bevalt goed. Belangrijker dan het exacte moment vind ik dat je het elke dag op hetzelfde tijdstip doet.
KatjaCallens15 dagen geleden
Goede vraag, Ellen. Veel mensen kiezen voor de ochtend op een lege maag, maar bij een gevoelige maag kan bij het eten prettiger zijn. Er is geen streng goed of fout, consistentie wint het van perfecte timing. Ik legde het uit in dit stuk over probiotica voor vrouwen.
ellen.197215 dagen geleden
Dank je Katja en Diana. Dan hou ik het gewoon bij de ochtend en zorg dat ik het elke dag doe. Fijn dat het niet zo nauw luistert als ik dacht.