← Terug
Altijd koud en moe - schildklier?
Ik heb het altijd koud, ben continu moe en kom moeilijk op gang 's ochtends. Een collega zei dat het mijn schildklier zou kunnen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik naar de huisarts?
Reageer
Log in om te reageren.
tineke.19681 maanden geleden
Ga zeker naar de huisarts voor een bloedtest! Ik had dezelfde klachten en het bleek inderdaad mijn schildklier te zijn. Simpele bloedprik en je weet het.
KatjaCallens1 maanden geleden
Inge, die symptomen kunnen inderdaad op een trage schildklier wijzen. Stefan heeft helemaal gelijk — ga naar je huisarts voor een bloedonderzoek. Dat is snel gedaan en geeft duidelijkheid. In de tussentijd kun je letten op voldoende selenium en jodium in je voeding — paranoten en vis zijn goede bronnen. En voor je energie kan een schepje Green Juice 's ochtends helpen om je voedingsstoffen op peil te brengen. Maar eerst die bloedtest!