← Terug
Altijd koud — kan dat aan je voeding liggen?
Ik heb het altijd koud, zelfs in de zomer. Mijn schildklier is getest en is normaal. Kan het aan een tekort aan bepaalde voedingsstoffen liggen?
Reageer
Log in om te reageren.
jeanette.m1 maanden geleden
Ik had dit ook en bleek een ijzertekort te hebben. Sinds ik dat aanvul heb ik het minder koud. Laat je ferritine checken!
KatjaCallens1 maanden geleden
Jeanette geeft goed advies Marlou! Altijd koud hebben kan wijzen op ijzertekort, B12-tekort of een trage stofwisseling. Laat je bloed prikken. Krill olie helpt bij de doorbloeding met omega-3, 2 per dag. En Green Juice bevat ijzerrijke groenten zoals spinazie en spirulina, een schepje door water. Lees meer over de kracht van spirulina.