← Terug
Energie & VitaliteitGeplaatst door marlou.19931 maanden geleden

Altijd koud — kan dat aan je voeding liggen?

Ik heb het altijd koud, zelfs in de zomer. Mijn schildklier is getest en is normaal. Kan het aan een tekort aan bepaalde voedingsstoffen liggen?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

jeanette.m1 maanden geleden

Ik had dit ook en bleek een ijzertekort te hebben. Sinds ik dat aanvul heb ik het minder koud. Laat je ferritine checken!

KatjaCallens1 maanden geleden

Jeanette geeft goed advies Marlou! Altijd koud hebben kan wijzen op ijzertekort, B12-tekort of een trage stofwisseling. Laat je bloed prikken. Krill olie helpt bij de doorbloeding met omega-3, 2 per dag. En Green Juice bevat ijzerrijke groenten zoals spinazie en spirulina, een schepje door water. Lees meer over de kracht van spirulina.